Reklamní sdělení
Servis a opravy oken a dveříhttps://www.oknoservis1.czseřízení oken,dveří servis
oprava oken a dveřÍ
výměna těsnění,kování oken a dveří,
Hračky Modely Stavebnicehttps://www.domovshop.czProdej dřevěných hraček, stavebnic, sběratelských modelů, nábytkového kování a domácích potřeb.
Jóga Brno a Tišnovhttps://www.jogaeva.czJóga Brno/Tišnov pro začátečníky, pokročilé, těhotné, po porodu, hormonální; videokurzy, pobyty.
Stavba, rekonstrukce a dřevostavby
František Záň - nabídky, prodej, fakturace
IČO: 66820774
DIČ: CZ
Tel.: +420 777 558 864
E-mail: drevostavbyhk@email.cz
Pavel Bartoš - realiace
Smluvní podmínky a informace
Na veškeré objednané zboží je vydána zalohová faktura. Po jejím zaplacení je zboží zadáno do výroby.
Objednávku lze zrusit do 24 bodin.od zadání . Storno poplatek je 5% hodnoty objednávky. Pozdější storno je 85% hodnoty objednávky.
Dodací termíny jsou orientační, závislé na faktorech výroby,, těžby dřeva či odstávky výrobních strojů, atd.
Dubové a bukové řezivo je dodáváno v zahradní kvalitě - může se vyskytnout oblina, černé suky , dřevokaz, výsušné trhliny, praskliny, povrchové kazy, běl, atd.
- nejedná se o řezivo truhlářské kvality, bez druhového třídění, řezáno na pásové pile
- dubové řezivo může být dodáno s nadměrný délky
- řezivo je nesušené, bez impregnace, doporučuji naimpregnovat napouštěcím olejem,atd.
Zahradní stavby jsou většinou vyrobené ze severské borovice, sušené a tlakově impregnované.
Odpovědnost za vady a reklamace Prodávající odpovídá za vady u dodávaných staveb, strojů či řeziva dle obchodního zákoníku. V případě, že v místě
přejímky vyjde najevo, že zahradni stavby, stroje či řezivo má vady, je kupující povinen neprodleně zajistit o uplatňované
vadě fotodokumentaci a sepsat protokol o závadě nejlépe za účasti přepravce, a do dvou dnů odeslat prodávajícímu písemně
reklamaci s podrobným popisem vady (mailem či poštou). Zástupce prodávajícího je povinen nejpozději do 14 pracovních dnů ode dne obdržení
reklamace rozhodnout o způsobu vyřízení reklamace. Do doby vyřízení reklamace bude zboží kupujícím uskladněno na
samostatné skládce na dohodnutém místě. Na pozdější reklamace či reklamace bez fotodokumentace ze dne přejímky nebude brán
žádný zřetel.